مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-14اقتصادي

لزوم توجه به ورزش های زمستانی استان اردبیل


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رونق و توسعه ورزش های گردشگری و به ویژه زمستانی در استان یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است چرا که اردبیل یک منطقه سردسیر محسوب می شود و نباید به ورزش های تابستانی اکتفا کرد.

- سجاد انوشیروانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: رونق و توسعه ورزش های گردشگری و به ویژه زمستانی در استان اردبیل یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است چرا که اردبیل یک منطقه سردسیر محسوب می شود و نباید به ورزش های تابستانی اکتفا کرد.

وی افزود: وجود 5 پیست اسکی در استان اردبیل تحولی بزرگ در صنعت گردشگری ورزشی و نیز علاقه مردم به رشته ورزشی اسکی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با سرمایه گذاری در حوزه ورزش شاهد رشد و شکوفایی رشته های ورزشی به خصوص اسکی روی چمن و اسکی روی برف در استان اردبیل خواهیم بود.

انوشیروانی گفت: پیست های اسکی شابیل، اندبیل خلخال و اوجور سرعین که با تسهیلات مناسب در حال اجراست در نوع آب و هوا و شرایط محل دو منظوره طراحی می شود و در نوع خود کم نظیر خواهند بود.

وی با اشاره  به 2 پیست اسکی فندقلو و آلوارس، تصریح کرد: این 2 پیست اسکی هم نیاز به توسعه زیرساخت دارند که برای پیست اسکی روی چمن فندقلو تجهیزات تله اسکی خریدار شده و بعد از توسعه زیرساخت و مسطح شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ورزش های زمستانی استان اردبیل

لزوم توجه به ورزش های زمستانی استان اردبیل