مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-14دانش

امتحانات تعدادی از مراکز دانشگاه آزاد همدان غیرحضوری شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: امتحانات پایان ترم تعدادی از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: امتحانات پایان ترم تعدادی از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

  دکتر مرتضی قائمی با بیان اینکه حفظ سلامت روحی و جسمی دانشجویان و خانواده هایشان در اولویت تصمیم گیری های مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان قرار دارد، افزود: با اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط، امتحانات پایان ترم تعدادی از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان، نظرسنجی های دقیق، بررسی نقشه کرونا در نقاط مختلف استان همدان و تحلیل اوضاع در این استان و اخذ مجوز از ستاد استانی مبارزه با کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها و مراکز همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنگ و آموزشکده های سما همدان و ملایر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات تعدادی از مراکز دانشگاه آزاد همدان غیرحضوری شد

امتحانات تعدادی از مراکز دانشگاه آزاد همدان غیرحضوری شد