مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-14اقتصادي

طرح 125 هکتاری آبیاری کم فشار در شهرستان شادگان افتتاح شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شادگان گفت: طرح سیستم نوین آبیاری کم فشار با حضور کشاورزان منطقه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: پروژه 125 هکتاری آبیاری کم فشار روستای ابوصخیر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام رسید و مورد بهره برداری کشاورزان این شهرستان قرار گرفت.

خلیل منیعات افزود: با توجه به کمبود آب و لزوم افزایش راندمان آبیاری در راستای افزایش تولید محصولات استراتژیکی کشور و نظر به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید برای تقویت بنیه مالی کشاورزان و همچنین کاهش هزینه های کشاورزان این طرح در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های این مدیریت و حمایت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و با ترویج و آموزش و تلاش های شبانه روزی کارشناسان این مدیریت، موفق به اجرای بالغ بر 700 هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی این شهرستان شدیم.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان در پایان گفت: از مزایای استفاده از روش های نوین آبیاری افزایش بهره وری از آب و خاک، افزایش کمی و کیفی محصول و سهولت در انجام عملیات زراعی و نیازمند نبودن به نیروی کارگر زیاد به دلیل ثابت بودن اجزای سیستم، افزایش سرعت آبیاری و کاهش هزینه آبیاری، منتقل نشدن بذر علف های هرز، امکان استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 125 هکتاری آبیاری کم فشار در شهرستان شادگان افتتاح شد

طرح 125 هکتاری آبیاری کم فشار در شهرستان شادگان افتتاح شد