مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-14اقتصادي

تخمین نقدینگی و پیش بینی بازار مسکن و طلا در سال جاری


یک کارشناس اقتصادی نقدینگی امسال را یک میلیون میلیارد تومان تخمین زد و همچنین ضمن پیش بینی بازار طلا و مسکن، گفت: در بورس نباید هر پول و سرمایه ای وارد شود و حق ندارید که کسب وکار خود را تعطیل و وارد بورس کنید، - زیرا این امر به ضرر اقتصاد تمام می شود بلکه باید پس اندازهای خنثی، پول های کوچک، حجیم و خنثی وارد بازار سرمایه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب دل انگیزان در برنامه انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه اصفهان با عنوان تحلیل نوسانات بازارهای اقتصادی ، اظهار کرد: تحولات و نوسانات بازار سرمایه همانند سایر بازارهای اقتصادی به یکسری عوامل کلان اقتصادی وابسته است و زمانی که نقدینگی افزایش پیدا می کند، این بازار هم همانند بازارها تحت تاثیر قرار می گیرد.

عوامل اختصاصی هم در استقبال کنونی از بورس تاثیرگذار است که یکی از آن ها مربوط به افزایش شناخت و دانش مردم به این بازار است که تمایل آن ها برای حضور در این بازار را افزایش می دهد و پول بیشتری هم در آن تزریق می شود.

در نهایت، افزایش آگاهی از بورس اصلی ترین عامل در استقبال از آن است.

وی ادامه داد: دومین عامل در استقبال از بازار سرمایه رفتار و حمایت های حاکمیت از این بازار است به گونه ای که در گذشته حاکمیت و دولت هیچ ارتباطی با بورس نداشت و حتی آن را محدود می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخمین نقدینگی و پیش بینی بازار مسکن و طلا در سال جاری

تخمین نقدینگی و پیش بینی بازار مسکن و طلا در سال جاری