مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-14پزشكي

احتمال اثرگذاری واکسن خوراکی فلج اطفال در مقابله با کرونا


تحقیقاتی انجام شده که نشان می دهد واکسن ضد ویروس خوراکی فلج اطفال احتمالا حفاظت موقتی در برابر ابتلا به کرونا ایجاد می کند.

- ، تحقیقات جدید دانشمندان نشان می دهد که واکسن ضد ویروس خوراکی فلج اطفال احتمالاً یک ایمنی و حفاظت موقتی را در برابر بیماری کووید 19 فراهم می کند که می تواند برای قشر آسیب پذیر جامعه در برابر ویروس کرونای جدید مورد استفاده قرار گیرد.

ویروس همه گیر کرونای جدید چالش های بسیاری را برانگیخته است و دانشمندان به شدت سعی در غلبه بر موانع پیش رو برای از بین بردن یا غیر فعال کردن این ویروس دارند.

اخیراً، بیماری کووید 19 بیش از 7 میلیون نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده که در اثر آن بیش از 400 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

به همین جهت جستجو و پژوهش برای پیدا کردن راه درمانی و یا واکسن مؤثر در برابر ویروس کرونای جدید ادامه داشته و آزمایش های بسیاری در این رابطه در نقاط مختلف جهان در حال انجام است؛ اما متأسفانه تاکنون پیشرفت مشخصی در این جبهه حاصل نشده البته این بدان معنی نیست که همه امیدها در حال از بین رفتن است.

دانشمندان امیدوار و خوش بین هستند که تا پایان سال واکسن مؤثر برای پیشگیری در برابر ابتلا به بیماری کووید 19 را تحویل بازار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اثرگذاری واکسن خوراکی فلج اطفال در مقابله با کرونا

احتمال اثرگذاری واکسن خوراکی فلج اطفال در مقابله با کرونا