مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-14سياسي

خانه های کودک پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند


با توجه به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا نیز خانه های کودک فاقد استانداردهای لازم بوده است، می بایست در بازگشایی این خانه ها، - عضو شورای اسلامی شهرتهران گفت: با توجه به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا نیز خانه های کودک فاقد استانداردهای لازم بوده است، می بایست در بازگشایی این خانه ها، هتمام بیشتر و نظارت جدی تری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهربانو امانی در دویست و بیستمین جلسه شورا، و در تذکری گفت: همانگونه که مستحضرید، براساس تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز گذشته کلیه مهدهای کودک در همه استان ها، از جمله تهران فعالیت خود را مجدداً آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: اینجانب به عنوان نماینده مردم شهر تهران، از شروع شورای پنجم، بارها نبود استاندارد در خانه های کودک متعلق به شهرداری تهران را پیگیری کرده و به مسئولان ذیربط متذکر شده ام.

امانی افزود: همچنین طی جلسات متعدد، مصادیق عدم رعایت استانداردهای خانه های کودک در مناطق 22 گانه شهر تهران، به استحضار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی رسیده است، و مقرر شد معاونت مذکور ضمن رفع این موارد، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه کند.

این عضو شورای شهر گفت: متأسفانه با گذشت 1 سال از این موضوع، گزارشی تا این لحظه به دست بنده نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های کودک پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند

خانه های کودک پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند