مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-14اقتصادي

مقابل واردات پوشاک بایستید/ باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انجمن صنایع پوشاک ایران در نامه ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواستار جلوگیری از واردات پوشاک جهت افزایش توان تولید داخل شد.

- با نهایت احترام به استحضار حضرتعالی می رساند، به رغم آن که طی سالیان گذشته صنعتگران عرصه پوشاک کشور در پاسداری از منافع ملی هر چه در توان داشتند برای مبارزه با قاچاق به کار گرفتند اما هنوز قاچاق پوشاک تولید ایرانی را به اشکال گوناگون تهدید می کند و در انتظار موقعیتی است که سهم خود را در بازار ایران و چنبره بر ثروت ملی کشور افزایش دهد.

آمارهای رسمی کماکان میزان قاچاق پوشاک کشور را سالانه به طور میانگین تا 2.

5 میلیارد دلار تخمین می زنند اما با قاطعیت می توان گفت که در سایه تغییر شکل یورش قاچاق به اقتصاد ایران ارقام بسیار بزرگ تری چشم طمع به بازار کشور دوخته اند که پیروزی آنها بی شک تولید ایرانی پوشاک، تولیدکنندگان و یاریگران آنها در نهادهای رسمی را زمین گیر و هزینه های زیادی را به منافع ملی کشور تحمیل خواهد کرد.

نمونه بارز این ماجرا در سیبل قرار دادن بازار ایران برای ارسال محصولات پوشاک بنجل و پوشاک موجود در انبار از سوی برخی کشورهای منطقه است که گمان می برند از این طریق، هم می توانند هزینه استهلاک و فرسودگی محصولات تولیدی خود را جبران کنند و هم با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل واردات پوشاک بایستید/ باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد

مقابل واردات پوشاک بایستید/ باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد