مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-14اقتصادي

سد تنگ سرخ 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد تنگ سرخ بویراحمد هم اکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد تنگ سرخ بویراحمد هم اکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آرش مصلح ، سطح هکتاری پیش بینی شده محل اسکان منازل روستایی را نیز سه و نیم هکتار عنوان کرد و افزود: سد مخزنی تنگ سرخ نسبت به سدهای مشابه کمترین خسارت مخزن را دارد.

وی اظهارکرد: با احداث تنگ سرخ، کل نیاز زیست محیطی رودخانه بشار با توزیع مطلوب ماهیانه و براساس نیاز پایین دست بسیار بهتر از اکنون حاصل می شود.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرا و بهره برداری سد تنگ سرخ بویراحمد 160 میلیارد تومان بوده و البته برای این منظور، نشست هایی با قرارگاه خاتم الانبیاء هم برگزار کرده ایم.

مصلح تصریح کرد: اگر بخش عمده ای از اعتبار عنوان شده تخصیص یابد بنا به گفته مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء می توان این سد را در یک بازه زمانی 2 ساله به بهره برداری رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به بارندگی 11 میلیاردمتر مکعبی در سال، تنها راه کنترل 2 بحران یع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد تنگ سرخ 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سد تنگ سرخ 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد