مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-14سياسي

لزوم اجرای دستورالعمل طرح تکریم جامعه ایثارگری در ایلام


مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره بر لزوم اجرای کامل دستورالعمل طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع در بین جامعه ایثارگر استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید ایلام، اسدالله تولیده در نشست کارگروه اجرایی حقوق شهروندی بنیاد استان ایلام، بر اجرای کامل دستورالعمل طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار کرد: اجرای کامل این دستورالعمل، منجر به رضایتمندی حداکثری جامعه معزز ایثارگری خواهد شد.

وی ادامه داد: پاسخگویی به قشر ویژه ای که دارای شان و منزلت والایی هستند باید با دقت و توام با تکریم و تواضع انجام گیرد و در این صورت قطعاً رضایت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد ایلام با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع را صرفاً در ارائه خدمت به این قشر عزیز نیست، بلکه نحوه ارائه و رسیدگی به آنان است، تصریح کرد: رعایت نظم در انجام امور اداری، پاسخگویی تلفنی به جامعه ارزشمند هدف، پرهیز از هرگونه رفتار و برخورد تبعیض آمیز نیز از مصادیق تکریم ارباب و رجوع به شمار می رود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع، از صمد سلطان زاده رییس بنیاد شهرستان ایلام، اصغر فتح الهی معاون فرهنگی بنیاد شهرستان ایلام، احسان مظفری معاون اداری مالی بنیاد شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای دستورالعمل طرح تکریم جامعه ایثارگری در ایلام

لزوم اجرای دستورالعمل طرح تکریم جامعه ایثارگری در ایلام