مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-14اقتصادي

بالا بودن قیمت میوه در شهرستان گلپایگان/ارائه میوه ارزان در چهارشنبه بازار


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه قیمت میوه در گلپایگان بالا است، گفت: از این پس در روزهای فرد کشاورزان در مکان چهارشنبه بازار محصول خود را 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار و بازدید میدانی از بازار شهر گلپایگان در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه کسبه بازار شهر اتیکت قیمت روی اجناس خود نصب کنند، اظهار داشت: اگر خریدار تقاضای فاکتور خرید جنس خود را داشت موظف که ارائه دهد و یا کسبه فاکتور خرید کالای خریداری شده را به خریداران نشان دهند.

وی گفت: در بازدید میدانی از بازار شهر گلپایگان تعزیرات حکومتی مغازه هایی را به جرم نداشتن فاکتور و یا اتیکت جریمه کرد، همچنین صنوفی که این موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، تشویق شدند که لوح سپاس به آنها تقدیم می شود.

در افزایش قیمت باید درصدها رعایت شود فرماندار گلپایگان با بیان اینکه از این پس هفته ای دو روز بازدید و گشت های مشترکی در بازار شهر انجام می شود و حداقل ماهی یک بار بنده به اتفاق دادستان گلپایگان گشت مشترک را همراهی می کنیم، گفت: در کشور نوسانات قیمت را شاهد هستیم اما در افزایش ها باید درصدها رعایت شود از مردم هم می خواهیم که از حق و حقوق خود دفاع کنند و به مغازه ها دارها بگویند چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن قیمت میوه در شهرستان گلپایگان/ارائه میوه ارزان در چهارشنبه بازار

بالا بودن قیمت میوه در شهرستان گلپایگان/ارائه میوه ارزان در چهارشنبه بازار