مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-14سياسي

تاجگردون و معترضان به اعتبارنامه اش فردا در نشست کمیسیون تحقیق حاضر می شوند


دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون عصر امروز برگزار شد و قرار است فردا معترضان و منتخب گچساران در جلسه حضور پیدا کنند.

- علی جدی دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: عصر امروز اولین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان واقع شده بود، با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه درباره هماهنگی هایی که باید در سراسر جلسات بررسی پرونده تاجگردون منتخب گچساران انجام شود بحث و تبادل نظر شد.

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: در این جلسه همچنین پس از مباحث صورت گرفته مقرر شد بعد از ظهر فردا جلسه ای دیگر برای بررسی مستندات و مدارک معترضین و همچنین دفاعیات و مستندات منتخب گچساران بررسی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر تصمیمات اخذ شده مقرر شد در جلسه فردا معترضان نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به مدت یک ساعت در جلسه حضور یافته و به ارائه سخنان و مستندت خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجگردون و معترضان به اعتبارنامه اش فردا در نشست کمیسیون تحقیق حاضر می شوند

تاجگردون و معترضان به اعتبارنامه اش فردا در نشست کمیسیون تحقیق حاضر می شوند