مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-14سياسي

هسته های فناور دانشجویی در حوزه گیاهان دارویی حمایت می شوند


ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری اعلام کرد که هسته های فناور دانشجویی در حوزه گیاهان دارویی حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، نشست ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور نمایندگان و مدیران گوناگون دستگاه های اجرایی، اساتید و شرکت های فعال در این حوزه برگزار شد.

فعال شدن بیشتر هسته های فناور دانشجویی در حوزه گیاهان دارویی و حمایت از ایده های دانشگاهی در این نشست مورد توجه قرار گرفت.

در این نشست اعضای کارگروهای مختلف و نمایندگان دستگاه هایی اجرایی نحوه استفاده بهینه از ظرفیت ایجاد شده در قالب طرح هایی مانند طرح شهید احمدی روشن را مورد قرار دادند.

محمدحسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست، ضمن تاکید بر ضرورت گسترش شبکه دانشجویان مستعد و خبرگان دانشگاهی و صنعتی در این حوزه، گفت: افزایش مهارت ها و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان در صنعت گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و استقرار هسته های پژوهشی در یک فضای هم افزا می تواند گسترش فناوری در حوزه گیاهان دارویی را تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته های فناور دانشجویی در حوزه گیاهان دارویی حمایت می شوند

هسته های فناور دانشجویی در حوزه گیاهان دارویی حمایت می شوند