مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-14سياسي

علیرضا بابایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها شد


حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با صدور حکمی علیرضا بابایی فارسانی را به عنوان مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان منصوب نمود.

- حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با صدور حکمی علیرضا بابایی فارسانی را به عنوان مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان منصوب نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی آمده است: حساسیت و جایگاه خطیر این دفتر و نقش کلیدی آن در برقراری ارتباطات مفید کارآمد و سازنده در حوزه های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی و نیز بررسی و سنجش افکار عمومی و دیدگاههای جامعه در عملکرد زمینه عملکرد سازمان و انعکاس دقیق و به موقع فعالیت ها برنامه ها و عملکردها در رسانه های گروهی در چارچوب تدابیر و سیاست های کلی قوه قضاییه و ظرافت ها و حساسیت های این حوزه ایجاب می نماید تا با هماهنگی لازم با حوزه روابط عمومی قوه قضاییه و به کارگیری روش های نوین و کارآمد تمام تلاش خویش را در جهت ارتقاء و اثر بخشی این دفتر به کار بسته و با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در جهت تحقق رهنمودهای ریاست محترم قوه قضاییه و اهداف عالیه سازمان تلاش نمایید.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا بابایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها شد

علیرضا بابایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها شد