مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-14اقتصادي

ماهانه 600 هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان،گفت: ماهانه بیش از 600 هزار ماسک تحویل مراکز درمانی در استان زنجان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا آبی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در گذشته الکل و ماسک جزو کالاهای لوکس بود، گفت: امروز این اقلام بهداشتی جزو کالاهای ضروری خانواده ها بوده است.

وی با بیان اینکه امروز خانواده ها بخشی از در آمد خود را صرف مواد ضد عفونی می کنند، اظهار کرد: روزانه بیش از 15 تن الکل معمولی و 25 تن الکل صنعتی در استان تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، گفت: تاکنون بیش از 28 هزار و 197 ماسک، 28 هزار ژل ضدعفونی کننده و بیش از دو میلیون و 800 هزار ماسک در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

آبی پور، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص تولید الکل و ماسک مشکلی ندارد، افزود: ما به سایر استان ها هم ماسک ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی در 140 داروخانه استان زنجان توزیع می شود، ابراز کرد: در استان زنجان برای روزهای آینده اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ژل ضدعفونی کننده ذخیره شده و نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، با بیان اینکه ماهانه بیش از 600 هزار ماسک تحویل مراکز درمانی می شود، گفت: امروز شرکت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 600 هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود

ماهانه 600 هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود