مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-14اجتماعي

نیلوفرهای این سراب را در هیچ جای دیگر دنیا نمی بینید!


سراب نیلوفر کرمانشاه، نیلوفرهایی دارد که خاص خودش است و مشابه آنها را در هیچ جای دیگر دنیا نمی توان دید.

- ایسنا/کرمانشاه سراب نیلوفر کرمانشاه، نیلوفرهایی دارد که خاص خودش است و مشابه آنها را در هیچ جای دیگر دنیا نمی توان دید.

دانیال کهریزی مجری طرح تکثیر و احیاء نیلوفرهای آبی سراب نیلوفرکرمانشاه به مناسبت روز ملی گل و گیاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نیلوفرهای سراب نیلوفر کرمانشاه از نوع نیلوفرهای گل زرد هستند، گفت: مشابه این نیلوفرها را در هیچ کجای دنیا نمی توان دید.

کهریزی با اشاره به زیبایی منحصربفرد نیلوفرهای سراب نیلوفر کرمانشاه، اضافه کرد: وجه تمایز نیلوفرهای گل زرد با دیگر گل های نیلوفری در این است که برگ و گلهای زرد رنگ این گونه به صورت گرد و نیزه ای روی آب می آیند و زیبایی چشم نواز و خیره کننده ای به سراب نیلوفر کرمانشاه می دهند.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: این گل های نیلوفری زیبا که از اردیبهشت ماه شروع به رشد کرده و در فصل تابستان در سراب نیلوفر به چشم می خورند، جذابیت های زیادی برای گردشگران دارند.

مجری طرح تکثیر و احیاء نیلوفرهای آبی سراب نیلوفرکرمانشاه سپس با بیان اینکه از سال 92 برای جلوگیری از انقراض نیلوفرهای گل زرد سراب نیلوفر، گل ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیلوفرهای این سراب را در هیچ جای دیگر دنیا نمی بینید!

نیلوفرهای این سراب را در هیچ جای دیگر دنیا نمی بینید!