مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 13:102020-06-14سياسي

لایحه مدیریت یکپارچه شهری تصویب شود


رییس شورای اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری ده ها در دستور کار است، گفت: تصویب این لایحه مورد مطالبه و انتظار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن آل بویه بعد از ظهر یکشنبه در سومین جلسه مشورتی شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان های استان سمنان در فرمانداری سرخه، با بیان اینکه یکی از دلایل مهمی که شوراها جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا نکرده اند، این است که دو سوم وظایف و اختیارات شوراها که در قانون آمده، هنوز به شوراها محول نمی شود، بیان کرد: تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری ده ها سال است که در دستورکار است و تلاشی برای مصوب کردن آن نیست.

وی با بیان اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری ها نیز مدت ها در انتظار تصویب است و نیاز دارد تا توجه ویژه به آن صورت گیرد، ابراز کرد: در مهار ویروس کرونا در کشور شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها نیز به مانند سایر دستگاه های متولی تلاش مطلوبی داشتند که نیاز است تا به منظور جبران درآمد شهرداری ها و با توجه به افزایش هزینه ها در این دوران، توجه ویژه به شهرداری ها صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی سمنان با بیان اینکه هم افزایی بین شوراها مهمترین عامل در پیشبرد اهداف شورایی است، ابراز کرد: جذب مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد از وظایف شوراها در تحقق برنامه های شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مدیریت یکپارچه شهری تصویب شود

لایحه مدیریت یکپارچه شهری تصویب شود