مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 15:102020-06-14سياسي

لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان


امام جمعه همدان بر لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن تاکید کرد و گفت: قرآن کریم را باید به عنوان یک کالای ناب اسلامی در جامعه تبلیغ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر یکشنبه در دیدار با رییس مؤسسه دارالقرآن کریم کل کشور، اظهار کرد: در همدان جلسات قرآنی خوبی در حال برگزاری است که نمونه آن جلسات قرآنی مکتب امام زمان (عج) که مرحوم مسکین پایه گذار آن بوده است را می توان نام برد.

وی گفت: این جلسات توانسته در کنار برگزاری جلسات معمول، طی ارتباطی با جامعه المصطفی (ص)، برای فرزندان طلاب خارجی نیز کلاس قرآن برگزار کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه آموزش ابتدایی قرآن و ارتباط با روحانیون دارای اثر معنوی در زندگی افراد است، عنوان کرد: شورای عالی قرآن دارای فعالیت های خوبی است اما هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده ایم و با مشکلاتی روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: علیرغم آنکه بودجه های فرهنگی در دستگاه های مختلف وجود دارد اما یکی از مشکلات در عرصه قرآن و آموزش مباحث قرآنی، نبود بودجه مشخص برای این کار است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن، مطرح کرد: برخی جلسات و محافل قرآنی به دلیل ثواب آن توسط افراد برگزار می شود اما اگر بتوان از مربیان متخصص در عرصه آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان

لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان