مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-14حوادث

رتبه برتر ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی


رییس پلیس راه ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راه های روستایی استان ایلام در چهار سال متوالی گذشته خبر داد.

- سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر ارزیابی های انجام شده طی چهار سال گذشته با اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده که در این راستا سردار تیمور حسینی رییس پلیس راه کشور و سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان از سرگرد علی فتاحی رییس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان قدردانی کردند.

رییس پلیس راه استان افزود: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به 50 درصد راه های استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راههای روستایی، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: این موفقیت حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیتهای پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان مانند راه و شهرسازی و راهداری و امداد رسان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، فوریت های پزشکی و هلال احمر و سایر دستگاه های ذیربط در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی

رتبه برتر ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی