مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 16:252020-06-14سياسي

آموزش مباحث قرآنی باید بودجه مشخص داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات در عرصه قرآن و آموزش مباحث قرآنی، نبود بودجه مشخص برای این کار است بر لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با رییس دارالقرآن کریم کل کشور با بیان اینکه جلسات قرآنی خوبی در همدان در حال برگزاری است اظهار کرد: یکی از جلسات قرآنی تأثیرگذار در همدان مکتب امام زمان(عج) است که مرحوم مسکین پایه گذار آن بود.

وی گفت: این جلسه توانسته در کنار برگزاری جلسات معمول، با ارتباطی که با جامعه المصطفی(ص) گرفته، برای فرزندان طلاب خارجی نیز کلاس قرآن برگزار کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شورای عالی قرآن دارای فعالیت های خوبی است اما هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده ایم گفت: باید نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در عرصه قرآن و آموزش مباحث قرآنی، نبود بودجه مشخص برای این کار است بر لزوم استفاده از مربیان متخصص در امر آموزش قرآن تأکید کرد.

شعبانی اظهار کرد: برخی از جلسات و محافل قرآنی به دلیل ثواب آن توسط افراد برگزار می شود اما اگر بتوان از مربیان متخصص در عرصه آموزش استفاده کرد قطعا در جذب جوانان و نوجوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مباحث قرآنی باید بودجه مشخص داشته باشد

آموزش مباحث قرآنی باید بودجه مشخص داشته باشد