مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 18:502020-06-14ورزشي

مبارزه با دلالی در ورزش به کجا رسید؟


با گذشت 40 روز از نامه وزیر ورزش به وزیر اطلاعات در خصوص ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال، اما کماکان هیچ خبری در مورد روند آغاز این مسیر نیست.

- با گذشت 40 روز از نامه وزیر ورزش به وزیر اطلاعات در خصوص ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال، اما کماکان هیچ خبری در مورد روند آغاز این مسیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 15 اردیبهشت ماه سال جاری بود که وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به وزیر اطلاعات خواستار ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال شد و اعلام کرد که مدتی است عوامل نامشخص و غیر رسمی تحت عنوان واسطه در انتقال ورزشکاران خارجی به کشور روابط ناسالمی را ایجاد کرده و موجب بروز مشکلات زیادی شده اند.

مسیر مبارزه با دلالیسم مشخص نیست! با این وجود پس از درخواست وزارت ورزش و جوانان از وزارت اطلاعات در مورد برخورد با پدیده دلالیسم در ورزش کشور به ویژه رشته فوتبال که 40 روز از آن می گذرد، اما مسیر این اقدام شفاف نیست و نه تنها با واکنش رسمی از سوی وزارت اطلاعات همراه نشده بلکه مشخص نیست در این خصوص قرار است چه فعالیتی مدنظر قرار گیرد؟ اینکه آیا وزارت اطلاعات در این رابطه وزارت ورزش و جوانان را همراهی خواهد کرد یا در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با دلالی در ورزش به کجا رسید؟

مبارزه با دلالی در ورزش به کجا رسید؟