مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 19:452020-06-14بين الملل

بی میلی ترامپ برای تمدید «استارت نو» با روس ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، تا کنون خبرها، نقل قول ها و گزارش های زیادی درباره اینکه ادامه حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید برای امنیت آمریکا مضر است منتشر شده اما نگاهی دقیق تر به عملکرد رییس جمهور ایالت متحده نشان می دهد که حضور این فرد .

- اظهارات سفیر روسیه در آمریکا در مورد عدم تمایل واشنگتن به تمدید پیمان استارت نو نشان می دهد که این معاهده بین المللی نیز به سرنوشت معاهداتی همچون توافق آب و هوایی پاریس دچار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، تا کنون خبرها، نقل قول ها و گزارش های زیادی درباره اینکه ادامه حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید برای امنیت آمریکا مضر است منتشر شده اما نگاهی دقیق تر به عملکرد رییس جمهور ایالت متحده نشان می دهد که حضور این فرد در راس کار نه تنها برای آمریکا بلکه برای امنیت بین الملل نیز مضر است.

خروج از معاهدات و توافقنامه های بین المللی رفته رفته به رویه مرسوم دولت آمریکا تحت رهبری دونالد ترامپ تبدیل می شود و این در حالی است که برای متولد شدن هر یک از این معاهدات ماه ها و بلکه سال ها زمان صرف شده است.

معاهده آب و هوایی پاریس، برجام، پیمان آسمان های باز، پیمان موشکی INF (منع تولید موشک های هسته ای میانبرد)، و… و اکنون پیمان استارت نو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی میلی ترامپ برای تمدید «استارت نو» با روس ها

بی میلی ترامپ برای تمدید «استارت نو» با روس ها