مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-14اقتصادي

وجود 57 طرح نیمه کاره در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی گیلان/ 1100 نفر مشغول می شوند


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود 57 طرح نیمه کار با پیشرفت 60 درصدی، گفت: با بهره برداری از این طرح ها هزار و 100 نفر مشغول به کار می شوند.

- قاسم جوادزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشاورزی نقش مهمی در تولید، معیشت و اشتغال جوامع دارد، اظهار کرد: مدیریت صحیح و عملکرد مناسب در بخش کشاورزی متضمن تأمین امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه کشاورزی استان گیلان جایگاه ویژه ای در کشور دارد، افزود: در استان گیلان بیش از دو هزار و 100 پروانه بهره برداری در بخش کشاورزی داده شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه تنها بخشی از این پروانه های بهره برداری صادر شده در حال فعالیت هستند، گفت: مشکلات نقدینگی، نیروی انسانی، بازار، کیفیت مواد اولیه، ضعف فناوری، فرسودگی ماشین آلات، ضایعات بالای تولید از دلایلی است که سبب شده فقط ظرفیت عملی 75/1 میلیون تن در حال فعالیت باشد.

جوادزاده با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای فعال سازی ظرفیت های خالی در این بخش، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت خالی موجود می تواند زمینه اشتغال زایی را فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید و نقش بخش کشاورزی در این زمینه، ادامه داد: تحقق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 57 طرح نیمه کاره در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی گیلان/ 1100 نفر مشغول می شوند

وجود 57 طرح نیمه کاره در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی گیلان/ 1100 نفر مشغول می شوند