مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-14فرهنگي

6 کتاب که باید خواندن آنها را در فهرست کارهای ضروری خود قرار دهید


در این مطلب 6 عنوان کتاب به شما معرفی می شود که از آثار مهم ادبیات جهان هستند و از خواندن آنها لذت خواهید برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بی تردید تاکنون با فهرست های مختلفی از خواندنی ترین کتاب های جهان مواجه شده اید که هرکدام از دیدگاهی خاص، ضروری ترین کتاب ها را برای مطالعه نام برده اند.

با وجود این تنوع در معرفی ضروریات و اولویت های مطالعاتی، برخی از کتاب ها را می توان شاخص تر تلقی نمود، چراکه یا آغازگر یک تحول در یک سبک ادبی شده اند و یا آن قدر مشهور و معروف بوده اند که بر بسیاری از آثار پس از خود نیز تأثیر گذارده اند.

طبیعتاً اولویت دادن به مطالعه چنین کتاب های ارزشمند و مهمی هم شما را با بهترین آثار ادبی جهان آشنا می کند و هم مقدمه ای برای مطالعه سایر کتاب های آن سبک خواهد شد.

در این مقاله تلاش می شود تا تعدادی از جریان سازترین و بهترین کتاب هایی که باید در اولویت مطالعاتی شما قرار گیرند، معرفی شوند.

1.

کتاب کوری از ژوزه ساراماگو ژوزه ساراماگو، نویسنده پرتغالی، رمان ارزشمند کوری را در سال 1995 میلادی به چاپ رساند و با نگارش آن نه تنها در سال 1998 میلادی جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد، بلکه نام خود و این کتاب را همواره در فهرست یکی از بهترین و تأثیرگذارترین کتاب ها ثبت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کتاب که باید خواندن آنها را در فهرست کارهای ضروری خود قرار دهید

6 کتاب که باید خواندن آنها را در فهرست کارهای ضروری خود قرار دهید