مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-14سياسي

11 برگزیده مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» معرفی شدند


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال 70 اثر از سراسر کشور به مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من»، گفت: 11 برگزیده این مسابقه مشخص و معرفی شدند.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال 70 اثر از سراسر کشور به مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من ، گفت: 11 برگزیده این مسابقه مشخص و معرفی شدند.

اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من ، اظهار کرد: این مسابقه به منظور ثبت حماسه سازی جهادگران عرصه سلامت کشور، تبیین نقش ارزنده آنها در سلامتی مردم ایران با مشارکت کانون پرورش فکری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان برگزار شد.

وی به برخی محورهای این مسابقه اشاره کرد و افزود: حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان ها) ، خاطرات روزهای کرونایی و قدرشناسی از تلاش های ارزشمند کادر درمانی و خانواده های آنها در مقابله با ویروس کرونا ، از محورهای موضوعی فراخوان ادبی قهرمان آشنای من بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فراخوان این مسابقه اردیبهشت ماه امسال منتشر شد، گفت: کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال و کادر درمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و…) رخدادهای مانای این روزهای حوزه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 برگزیده مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» معرفی شدند

11 برگزیده مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» معرفی شدند