مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-15حوادث

توقیف یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج


مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از توقیف یک دستگاه بونکر در حین بتن ریزی در بنای غیرمجاز واقع در بلوار ابن سینا، مسیر پلیس راه سنندج – همدان خبر داد.

- عرفان فتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ساخت و سازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

وی بیان کرد: نیروهای اجراییات به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در سطح منطقه گشت زنی نموده و از هرگونه تخلف جلوگیری می کنند.

وی گفت: روز گذشته نیروهای اجراییات در حین گشت زنی متوجه شدن یک دستگاه بونکر در حال بتن ریزی بنای غیرمجاز در بلوار ابن سینا واقع در جاده پلیس راه سنندج – همدان جنب تالار رز بود.

وی از توقیف این دستگاه بونکر خبر داد و گفت: بونکر متخلف یا حکم مراجع قضایی توقیف و با همکاری نیروی انتظامی به پارکینگ منتقل شد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تادیه حقوقات شهرداری از طرح های تفکیکی و اراضی واقع در محدوده فرجه اسناد 5 قطعه زمین مسکونی، تجاری و فضای سبز به متراژ 700 مترمربع به نام شهرداری منطقه دو انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج

توقیف یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج