مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-15سياسي

یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج توقیف شد


مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از توقیف یک دستگاه بونکر در حین بتن ریزی در بنای غیرمجاز واقع در بلوار ابن سینا خبر داد و گفت: بونکر متخلف با حکم مراجع قضایی به پارکینگ منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عرفان فتحی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر اصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

وی افزود: نیروهای اجراییات به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در سطح منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می کنند.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج ادامه داد: روز گذشته نیروهای اجراییات در حین گشت زنی متوجه یک دستگاه بونکر در حال بتن ریزی بنای غیرمجاز در بلوار ابن سینا واقع در جاده پلیس راه سنندج - همدان شدند که به موقع با آن برخورد شد.

فتحی از توقیف این دستگاه بونکر خبر داد و یادآور شد: با همکاری نیروی انتظامی بونکر به پارکینگ منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای دریافت حقوقات شهرداری از طرح های تفکیکی و اراضی، در محدوده فرجه اسناد پنج قطعه زمین مسکونی، تجاری و فضای سبز به متراژ 700 متر مربع به نام شهرداری منطقه دو انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج توقیف شد

یک دستگاه بونکر درحین بتن ریزی بنای غیرمجاز در سنندج توقیف شد