مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-15اجتماعي

فعالیت 41 مرکز فرهنگی زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان در همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: 41 مرکز فرهنگی ثابت، 10 کتابخانه سیار و 3 کتابخانه پستی کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان استان همدان خدمات ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهناز ضرابی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تخصصی ترین دستگاه های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان است که نه تنها دغدغه اوقات فراغت این گروه را دارد، بلکه به پرورش فکر و روان آنها اهمیت داده و با ایجاد فضایی مطمئن و ایده آل در پی پرورش فکر و اندیشه کودکان است، افزود: کانون استان همدان با 41 مرکز فرهنگی ثابت و 10 کتابخانه سیار و 3 کتابخانه پستی در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استان همدان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان درباره چگونگی خدمات رسانی کانون به اعضا در شرایط موجود کشور و بحث شیوع ویروس کرونا، گفت: کانون پرورش فکری از همان ساعت های اولیه خانه نشینی، فعالیت های خود را به صورت گسترده آغاز کرد.

وی از راه اندازی پیک امید مجازی خبر داد و گفت: از زمان شیوع کرونا که مراکز آموزشی تعطیل شد، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز تحت الشعاع قرار گرفت و کودکان امکان حضور در مراکز را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 41 مرکز فرهنگی زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان در همدان

فعالیت 41 مرکز فرهنگی زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان در همدان