مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-15اجتماعي

ظرفیت های گردشگری مغفول مانده در کندوله کرمانشاه


15 سالی می شود که روستای کندوله با وجود ظرفیت های گردشگری کشاورزی، تاریخی، ادبی، مذهبی و طبیعی منطقه نمونه گردشگری شده، - ظرفیت های گردشگری مغفول مانده در "کندوله" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه یک فعال گردشگری گفت: 15 سالی می شود که روستای کندوله با وجود ظرفیت های گردشگری کشاورزی، تاریخی، ادبی، مذهبی و طبیعی منطقه نمونه گردشگری شده، اما کماکان کمبودها و ضعف های زیرساختی زیادی دارد که ماندگاری گردشگر را در این منطقه کم می کند.

آرش امیری در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه کندوله از جمله مناطق هدف گردشگری دارای جاذبه های دیدنی بسیار در استان است، اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری زیادی که در این منطقه وجود دارد، از حدود سه سال پیش اجرای برنامه ها و جشنواره های گردشگری مختلفی را در آن شروع کردیم.

وی تصریح کرد: برگزاری این برنامه ها و جشنواره ها در فصول مختلف سال تا حدودی به معرفی جذابیت های گردشگری منطقه کندوله کمک کرد، اما با توجه به اینکه تمامی این برنامه ها با هزینه های شخصی و بدون اسپانسر و حمایت دستگاه های مربوطه برگزار می شد، چندان تداوم پیدا نکرد.

مدیر اقامتگاه بوم گردی بانیان کندوله با تاکید براینکه کندوله قابلیت های گردشگری بسیاری دارد که مورد غفلت قرار گرفته اند، عنوان کرد: در این منطقه انواع مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری مغفول مانده در کندوله کرمانشاه

ظرفیت های گردشگری مغفول مانده در کندوله کرمانشاه