مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-15اجتماعي

از هوشمندسازی پلیس راهور تهران تا توقیف ساعتی خودروها


رییس سابق پلیس راهور پایتخت اهم اقدامات انجام شده در دوره مدیریت 44 ماهه خود را تشریح کرد و گفت: توقیف ساعتی خودروهای متخلف به جای انتقال به پارکینگ از جمله اقدامات پلیس در این مدت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت, سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا و جمعی دیگر از مقامات و مسؤولان لشکری و کشوری در سالن آمفی تئاتر ستاد پلیس راهور پایتخت برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس سابق راهور پایتخت به اقدامات خود در مدت 44 ماه پرداخت و اظهار داشت: در این مدت رویدادهای ویژه ای در تهران به وقوع پیوست از جمله ریختن ساختمان پلاسکو,فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی, حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی, انتخابات ریاست جمهوری, اغتشاشات دی ماه 96 , تشییع پیکر شهید حججی و سردار دلها.

سردار مهماندار تصریح کرد: در مدت مسؤولیت خود با ایجاد سیستم مدیریتی و تحول به دنبال افتتاح اعتماد به نفس در مدیران, انتصابات درست, شیوه های نظارت چند وجهی, احترام به کارکنان و افزایش احساس مسوولیت بودیم .

وی گفت: هوشمندسازی پلیس راهور تهران و ساخت و افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک, بهره برداری از ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هوشمندسازی پلیس راهور تهران تا توقیف ساعتی خودروها

از هوشمندسازی پلیس راهور تهران تا توقیف ساعتی خودروها