مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-15اقتصادي

علت عدم واریز بیمه بیکاری برای برخی افراد چه بود؟


مدیرکل اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عدم واریز بیمه بیکاری اسفندماه مشمولان بیمه بیکاری کرونا را ثبت شماره حساب نادرست برخی افراد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، معسود بابایی درباره عدم واریز بیمه بیکاری، بیکاران کرونا، گفت: از میان مشمولان بیکاری اسفندماه ماه امسال که مقرر شد شماره حساب خود را ارسال کنند، شماره حساب 91 هزار و 656 نفر مشکل داشت.

وی افزود: شماره حساب برخی افراد مشکل داشته و با کدملی آنها همخوانی نداشت یا اینکه خارج از 6 بانک عاملی که اعلام شد شماره شبا ارسال کردند.

مدیرکل اشتغال وزارت تعاون گفت: برای این افراد پیامک فرستادیم که شماره حساب خود را اصلاح کنند که 72 هزار و 317 نفر تا روز گذشته این کار را انجام دادند که لیست این افراد برای تامین اجتماعی ارسال کردیم تا برای واریز مقرری به سازمان برنامه و بودجه فرستاده شود اما 19 هزار و 339 نفر هنوز اقدامی در این زمینه انجام ندادند.

وی اظهارداشت: 200 هزار و 532 نفر از بیکاران کرونا در فروردین ماه نیز شماره شبای خود را فرستادند اما همچون اسفندماه 70 هزار و 683 نفر شماره شبای نادرست اعلام کرده بودند که با دریافت پیامک اصلاح شماره حساب 59 هزار و 502 نفر اصلاح لازم را انجام دادند و مابقی نیز هنوز شماره حساب صحیح را ارسال نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم واریز بیمه بیکاری برای برخی افراد چه بود؟

علت عدم واریز بیمه بیکاری برای برخی افراد چه بود؟