مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-15سياسي

105 موضوع اقتصادی در شورای گفتگوی خوزستان بررسی شد


دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: 105 موضوع اقتصادی در سال 1398 در این شورا در دستور کار قرار گرفت و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهلا عموری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیتی مناسب برای تعامل بیشتر ارکان حاکمیت به خصوص قوه مجریه با بخش خصوصی است، گفت: این ظرفیت از یک سو می تواند در رفع موانع کسب و کار و تسهیل فعالیت های اقتصادی مؤثر باشد و از سوی دیگر می تواند به منطقی کردن اندازه دولت و توسعه سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور بیانجامد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال 98، تعداد 44 جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان برگزار شد که بالغ بر 105 موضوع در بخش های گوناگون اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی اهواز ادامه داد: به لحاظ موضوعی حوزه های امور مالیاتی، تجارت خارجی، کشاورزی و آبزی پروری، راه و شهرسازی و مدیریت شهری بیشترین سهم را از کل موضوعات طرح شده در جلسات شورا به خود اختصاص داده اند.

وی تعداد مصوبات این شورا را در استان خوزستان 238 مورد عنوان کرد و افزود: تاکنون 81 درصد مصوبات با ماهیت استانی و 19 درصد مصوبات با ماهیت ملی هستند که از تعداد 192 تصمیم استانی 74 درصد مصوبات اجرا، 16 درصد در حال پیگیری و 10 درصد اجرا نشده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 موضوع اقتصادی در شورای گفتگوی خوزستان بررسی شد

105 موضوع اقتصادی در شورای گفتگوی خوزستان بررسی شد