مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-15اقتصادي

تداوم ریزش بورس های آسیایی


شاخص های بورسی مهم آسیا امروز نیز قرمزپوش بودند.

- شاخص های بورسی مهم آسیا امروز نیز قرمزپوش بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان ان، روند ابتلا به کرونا در برخی از کشورها همزمان با بازگشایی کسب و کارها مجددا حالت صعودی به خود گرفته و همین مساله زنگ خطر بازگشت موج کرونا در جهان را تقویت کرده است.

با این حال به نظر می رسد هزینه قرنطینه برای اقتصاد کشورها آنچنان سنگین بوده است که خیلی از آن ها ترجیح می دهند به هر قیمتی شده فعالیت های اقتصادی را ادامه دهند.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفته است حتی در صورت بروز موج دوم همه گیری، دولت قصدی برای اعمال یک قرنطینه سراسری دیگر ندارد و فعالیت کسب و کارها ادامه خواهد یافت و دولت از آن ها حمایت می کند.

در فرانسه نیز امانوئل مکرون، رییس جمهور این کشور گفته است چاره ای جز بازگشایی اقتصاد وجود ندارد و مردم باید نحوه زندگی با کرونا را بیاموزند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و 990 هزار و 151 مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین 435 هزار و 496 نفر جان خود را از دست داده اند.

در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به آمریکا با 117 هزار و 853 نفر، برزیل با 43 هزار و 389 نفر، انگلیس با 41هزار و 698 نفر، ایتالیا با 34 هزار و 345 نفر و فرانسه با 29 هزار و 407 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ریزش بورس های آسیایی

تداوم ریزش بورس های آسیایی