مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-15اقتصادي

مردم سرقت آب را گزارش کنند/چند متخلف شناسایی شدند


مدیر آبفای کرج با بیان اینکه مردم باید در فصل گرما با صرفه جویی و مصرف بهینه به افت فشار آب کمک کنند، گفت: همچنین لازم داریم انشعابات غیرمجاز در سطح شهر شناسایی شوند، - شهرام حافظ، مدیر آبفای کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج در خصوص مشکل کم آبی و افت فشار در برخی نقاط کرج، گفت: دو حقه چاه جهت تامین آب در شهرک بعثت وجود دارد اما متاسفانه در مواقعی که پیک مصرف یا خاموشی یک الی دو ساعته را داریم در تأمین آب با مشکل مواجه می شویم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم فرهنگسازی در ساعات پیک مصرف آب افت فشار خواهد داشت که تقاضا می شود شهروندان در این زمینه کمک کنند و مصرف بهینه و صرفه جویی داشته باشند.

مدیر آبفای کرج با اشاره به حفر چاه جدیدی در بلوار امام خمینی(ره) بیان کرد: حفر چاه های جدید مشکلی را حل نمی کند بلکه باید در میزان مصرف روزانه مردم صرفه جویی و مصرف بهینه لحاظ شود که در راستا سعی داریم با فضاسازی شهر و تبلغیات محیطی و مجازی فرهنگ سازی داشته باشیم.

حافظ در خصوص انشعابات غیر مجاز اظهار کرد: با انشعابات و یا استفاده غیر مجاز برخورد می کنیم و اخطار می دهیم و برای افراد متخلف در قانون مجازات هایی هم پیش بینی شده اما بهتری کار برای جلوگیری از این موضوع فرهنگ سازی در مدارس و پخش تیزرهای تلویزیونی جهت آگاه سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سرقت آب را گزارش کنند/چند متخلف شناسایی شدند

مردم سرقت آب را گزارش کنند/چند متخلف شناسایی شدند