مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-15اقتصادي

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین تا 30 درصد ظرفیت


فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در چند مرحله متوالی از دیروز آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: با استناد به مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و دستور شهردار قزوین، و مصوبه هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در چند مرحله متوالی از دیروز آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: با بررسی شرایط پیش رو در روزهای آینده و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، با تایید شورا اسلامی شهر و شهردار قزوین و هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی امکان افزایش فعالیت ناوگان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: رانندگان موظفند هر روز از ماسک و محلول ضدعفونی استفاده کنند و موارد بهداشتی که به آن ها آموزش داده شده را بکار ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از مورخه 6 خرداد در شهرهای محمود آباد، بیدستان و ناصرآباد و این اواخر نیز در شهرک شهید بهشتی آغاز شده که در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، شاهد کاهش چشمگیر مسافر در این مسیرها بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین تا 30 درصد ظرفیت

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین تا 30 درصد ظرفیت