مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-15فرهنگي

بررسی تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، تا ساعاتی دیگر و چهار روز بعد از اینکه هیات مدیره آکادمی هنر ها و علوم سینما ملاقاتی آنلاین داشت تا درباره تدابیر خود برای افزایش گوناگونی تصمیماتی بگیرد، - اعضای هیات مدیره اسکار در جلسه ای که امروز برگزار می شود، احتمال تغییر زمان برگزاری مراسم را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، تا ساعاتی دیگر و چهار روز بعد از اینکه هیات مدیره آکادمی هنر ها و علوم سینما ملاقاتی آنلاین داشت تا درباره تدابیر خود برای افزایش گوناگونی تصمیماتی بگیرد، این هیات قرار است امروز (دوشنبه) 15 ژوئن یک ملاقات دیگر از طریق آنلاین داشته باشد تا درباره تاریخ بزرگ ترین شب هالیوود در سال 2021 تصمیم بگیرد.

مدت هاست که تاریخ برگزاری نود و سومین مراسم اسکار برای بیست وهشتم فوریه تعیین شده، اما پاندمی کروناویروس سال 2020 را برای هالیوود به هم زده و باعث بسته شدن سالن های سینما در سراسر آمریکا و به هم خوردن برنامه تهیه فیلم ها شده است.

هالیوود ریپورتر می گوید از منابع آگاه مطلع شده که 54 عضو هیات مدیره آکادمی اسکار می خواهند تاریخ برگزاری مراسم اسکار سال آینده را تا سقف هشت هفته به تعویق بیندازند و همچنین بازه صلاحیت شرکت فیلم ها در اسکار را فراتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020

بررسی تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020