مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-15سياسي

با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد مخالفم!


نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تهاتر فرآیندی قانونی در شهرداری است که صورت می گیرد اما با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد، مخالف هستم.

- ایسنا/مازندران نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تهاتر فرآیندی قانونی در شهرداری است که صورت می گیرد اما با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد، مخالف هستم.

علی اکبر زلیکانی در جمع خبرنگاران، پیرامون برخی موارد ابهامی مطروحه در جلسه در خصوص تصمیمات کمیته درآمدی و تملکات شهرداری ساری، اظهار کرد: بنده نماینده شورای شهر در کمیته درآمدی شهرداری هستم و تنها یک رأی دارم و این حق را ندارم که نظرم را به کمیته تحمیل کنم اما به صراحت اعلام می کنم تا الان و تا زمانی که بنده حضور دارم حتی ذره ای از ضریب حداقل در کمیته درآمدی پایین تر نیامده ایم که متأسفانه این اتفاق البته در سالهای اخیر رخ می داد.

زلیکانی با تأکید بر اینکه تمامی مصوبات کمیته درآمدی باید به تصویب شورای شهر برسد، تصریح کرد: همه اعضای شورای شهر باید به صورت شفاف در جریان پرونده ها باشند و حتی در صورتجلسات هم درج می شود که مصوبات کمیته بدون تصویب شورای شهر قابلیت اجرا ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه تملکات هم به مانند کمیته درآمدی عمل می شود، گفت: لیستی از کارشناسان رسمی صلاحیت دار دادگستری تهیه شده و همه آنها بصورت نوبتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد مخالفم!

با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد مخالفم!