مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-15بين الملل

سرکوب تظاهرات انحلال2 در تونس/ انگشت اتهام فعالان تونسی به سمت الغنوشی


اعتراضات مختلف مردمی در تونس که خواستار انحلال پارلمان، برگزاری انتخابات زودهنگام و تغییر دولت هستند، با ممانعت نیروهای امنیتی این کشور روبرو شده و شکست خورد.

- سرکوب تظاهرات" انحلال2" در تونس/ انگشت اتهام فعالان تونسی به سمت الغنوشی اعتراضات مختلف مردمی در تونس که خواستار انحلال پارلمان، برگزاری انتخابات زودهنگام و تغییر دولت هستند، با ممانعت نیروهای امنیتی این کشور روبرو شده و شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، جبهه نجات ملی (ائتلاف مدنی) روز پنجشنبه از تونسی ها خواست برای برگزاری تحصنی مسالمت آمیز از روز یکشنبه در میدان باردو در مقابل پارلمان تونس با هدف درخواست انحلال پارلمان، برگزاری انتخابات زودهنگام، تشکیل دولت موقت از چهره های غیرحزبی، پایه گذاری گفت وگوی ملی و اشتغال بیکاران مشارکت کنند اما این تحصن به دلیل کم بودن تعداد شرکت کنندگان برگزار نشد.

همچنین روز یکشنبه فعالان سیاسی و جامعه مدنی که تعدادشان از ده ها تن فراتر نبود در نزدیکی میدان باردو تجمع کرده و شعارهایی را در راستای انحلال پارلمان سر دادند.

اما معترضان با ممانعت نیروهای امنیتی که میدان را با سیم خاردار محاصره کرده بودند روبرو شده و نتوانستند خود را به این میدان جایی که قرار بود تحصن انجام شود برسانند و متفرق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب تظاهرات انحلال2 در تونس/ انگشت اتهام فعالان تونسی به سمت الغنوشی

سرکوب تظاهرات انحلال2 در تونس/ انگشت اتهام فعالان تونسی به سمت الغنوشی