مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-15سياسي

چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از کسب رتبه چهارم خراسان جنوبی از نظر ثبت نام متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بعد از استان های مازندران، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از کسب رتبه چهارم خراسان جنوبی از نظر ثبت نام متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بعد از استان های مازندران، خراسان رضوی و اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز دوشنبه 26 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری، اظهار کرد: در این دوره ثبت نام متسابقین بصورت کاملا الکترونیکی از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمان اوقاف و امور خیریه اجام شد که 942 نفر شامل ؛ 396 برادر و 546 خواهر در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تعداد ثبت نامی ها به نفر رشته 1206 نفر است، افزود: با ثبت نام افراد از 12 شهرستان استان، خراسان جنوبی در رتبه چهارم کشور از نظر میزان ثبت نام قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات در سال 99 به صورت منطقه ای و در پنج منطقه استان برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات 5 تیرماه در منطقه یک، شامل؛ طبس و بشرویه به میزبانی طبس، 12 تیرماه در منطقه دو شامل؛ فردوس به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در خراسان جنوبی برگزار می شود

چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در خراسان جنوبی برگزار می شود