مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-15سياسي

10 هزار ماسک در شهر شوقان تولید شد


مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت مصلای امام رضا (ع) شوقان با برشمردن فعالیت های جهادی این کانون در مقابله با شیوع ویروس کرونا از برگزاری مسابقه قرآنی و دوخت و توزیع 10 هزار ماسک خبر داد.

- بجنورد- مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت مصلای امام رضا (ع) شوقان با برشمردن فعالیت های جهادی این کانون در مقابله با شیوع ویروس کرونا از برگزاری مسابقه قرآنی و دوخت و توزیع 10 هزار ماسک خبر داد.

هاجرالسادات هاشمی در گفتگو با مهر به اهم اقدامات و برنامه های این کانون از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و اظهار کرد: مسابقه تقلید خوانی و نیز هم خوانی سوره حمد ویژه نونهالان فعال در مهد قرآنی کانون در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان ادامه داد: بر این اساس فیلمی از قرائت سوره حمد کودکی نونهال که برگزیده بوده و توسط اساتید انتخاب شده در کانال جلگه شوقان ارسال شده که کودکان فیلم های قرائت خود را به تقلید از آن ارسال و در مسابقه شرکت می کنند.

وی با اشاره به شرکت 50 کودک در این مسابقه افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تفسیر دعای عهد و معرفی آموزه های دین با زبان کودکانه در فضای مجازی دیگر فعالیت های مجموعه به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار ماسک در شهر شوقان تولید شد

10 هزار ماسک در شهر شوقان تولید شد