مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-15فرهنگي

«مانستر» در انتظار اجرای مجدد است/ جایزه جهانی برای بازیگر تئاتر


ریحانه رضی بازیگر تئاتر و سینما از دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره کویین پالم کالیفرنیا خبر داد و عنوان کرد در انتظار اجرای دوباره نمایش «مانستر» است.

- ریحانه رضی بازیگر تئاتر و سینما از دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره کویین پالم کالیفرنیا خبر داد و عنوان کرد در انتظار اجرای دوباره نمایش مانستر است.

ریحانه رضی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیرش به خبرنگار مهر گفت: آخرین کار تئاتری که به عنوان بازیگر در آن حضور داشتم نمایش مانستر به کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه کنندگی سجاد افشاریان بود که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رفت که با وجود استقبال مخاطبان و اینکه نمایش تمدید شده بود با شروع بحران کرونا اجرای آن متوقف شد اما در نظر داریم مجدداً نمایش را به صحنه ببریم.

صحبت هایی با پردیس تئاتر شهرزاد صورت گرفته و منتظر بهبود و عادی شدن شرایط برای اجرا کار هستیم اما هنوز زمان اجرا قطعی نیست.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه بازیگری در سینما نیز به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی لجن خوار به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد اسدنیا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره کویین پالم کالیفرنیا Queen palm international festival دریافت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مانستر» در انتظار اجرای مجدد است/ جایزه جهانی برای بازیگر تئاتر

«مانستر» در انتظار اجرای مجدد است/ جایزه جهانی برای بازیگر تئاتر