مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-15سياسي

ارائه طرح جدید ساماندهی موتورسیکلت سواران به وزیر کشور


رییس پلیس راهور ناجا از تدوین طرحی جدید برای ساماندهی موتورسیکلت سواران خبر داد و گفت: در صورت موافقت وزیر کشور و شورای ترافیک این طرح اجرایی خواهد شد.

- رییس پلیس راهور ناجا از تدوین طرحی جدید برای ساماندهی موتورسیکلت سواران خبر داد و گفت: در صورت موافقت وزیر کشور و شورای ترافیک این طرح اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر تهران می تواند به عنوان یک الگو برای 1047 شهر دیگر باشد چرا که هر آنچه که در تهران اجرا می شود در دیگر شهرها و به خصوص دیگر کلانشهرهای ما اجرا خواهد شد، بنابراین اجرای طرح های ترافیکی در تهران اثربخشی خواهد داشت کما این که در مورد استفاده از کمربند ایمنی که در حال حاضر 96 درصد از رانندگان در سراسر کشور آن را رعایت می کنند این طرح از تهران کلید خورد و در دیگر شهرها اجرایی شد.

وی با بیان این که موارد و نکاتی را در مورد وضعیت ترافیکی تهران به آقای مناف هاشمی معاون شهردار تهران گفته ایم، اظهار کرد: توسعه نظم و انضباط ترافیکی امر بسیار مهمی است و معتقدم عابران پیاده و کاربران با رعایت مواردی نظیر رعایت حق تقدم، رعایت فاصله طولی، توقف در پشت خط عابر در تقاطع ها، عبور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح جدید ساماندهی موتورسیکلت سواران به وزیر کشور

ارائه طرح جدید ساماندهی موتورسیکلت سواران به وزیر کشور