مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-15اجتماعي

کلنگ زنی 7 مدرسه در مناطق روستایی باغملک و ایذه


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به کلنگ زنی هفت مدرسه در ایذه و باغملک، گفت: این فضاهای آموزشی در قالب 15 کلاس درس هستند و جایگزین مدارس سنگی و تخریبی می شوند.

- ایسنا/خوزستان معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به کلنگ زنی هفت مدرسه در ایذه و باغملک، گفت: این فضاهای آموزشی در قالب 15 کلاس درس هستند و جایگزین مدارس سنگی و تخریبی می شوند.

رضا زدوار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کلنگ زنی ساخت هفت مدرسه در ایذه و باغملک، اظهار کرد: این فضاهای آموزشی جایگزین مدارس سنگی و با قدمت بیش از 50 سال روستایی خواهند شد.

با برنامه ریزی اداره کل نوسازی مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیرعامل یکی از شرکت های صنعتی، پیشنهاد تقبل ساخت این هفت مدرسه را داد.

وی افزود: اعتبار ساخت هفت فضای آموزشی تماما توسط این شرکت تامین می شود و تجهیز مدارس برعهده اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خواهد بود.

این پروژه ها تا آبان و یا آذر سال جاری به بهره برداری می رسند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: از این هفت پروژه، پنج مدرسه در ایذه و دو مدرسه در باغملک کلنگ زنی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 7 مدرسه در مناطق روستایی باغملک و ایذه

کلنگ زنی 7 مدرسه در مناطق روستایی باغملک و ایذه