مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-15ورزشي

فلاح: 90 درصد قراردادهای آویژه پرداخت شد


مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا گفت: با دستور هنرور، مالک باشگاه یک قسط دیگر بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا پرداخت شد تا مجموع پرداختی های این باشگاه به سقف 90 درصد برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا گفت: با دستور هنرور، مالک باشگاه یک قسط دیگر بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا پرداخت شد تا مجموع پرداختی های این باشگاه به سقف 90 درصد برسد.

جعفر فلاح در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم آویژه صنعت پارسا، تنها نماینده بسکتبال خراسان رضوی در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال کشور اظهار کرد: طبق تصمیم هیئت مدیره و دستور مالک باشگاه علاوه بر پرداخت تا سقف 90 درصد به اعضای تیم، مقرر شد الباقی قراردادها هم به زودی پرداخت و تسویه حساب کامل انجام شود.

وی در خصوص شرایط باشگاه برای فصل جدید گفت: برنامه ها و سیاست های باشگاه از قبل مشخص شده اما منتظر تصمیم فدراسیون بسکتبال هستیم تا برنامه های تمرینی و سایر امورات تیم را برای فصل جدید آغاز کنیم، هرچند با توجه به شرایط اقتصادی ویژه ای که همه بخش های اقتصادی را درگیر کرده، شرایط مشکل تر از قبل شده اما قطعا اعضای هیئت مدیره و مالک باشگاه حمایت های لازم را برای فصل جدید انجام خواهندداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاح: 90 درصد قراردادهای آویژه پرداخت شد

فلاح: 90 درصد قراردادهای آویژه پرداخت شد