مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-15بين الملل

بازگشت گردشگران به مصر با شرایط ویژه


وزارت گردشگری و آثار تاریخی مصر از بازگشت گردشگران خارجی به این کشور از ابتدای ماه میلادی آینده پس از چندین ماه خبر داد.

- وزارت گردشگری و آثار تاریخی مصر از بازگشت گردشگران خارجی به این کشور از ابتدای ماه میلادی آینده پس از چندین ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اِی بی سی نیوز، مصر برخی از مقاصد گردشگری خود را که در مناطق کم خطر از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارند، از تاریخ اول جولای برای سفرهای چارتر بین الملی بازگشایی خواهد کرد.

دولت مصر امیدوار است بتواند گردشگران را به سمت مقاصد معروفی جذب کند که در فاصله دورتری از مناطق شیوع ویروس کرونا در این کشور قرار دارند.

جنوب شبه جزیره سینا و سواحل شرم الشیخ، مناطق گردشگری دریای سرخ و شهر مرسی مطروح در کرانه دریای مدیترانه از جمله این مناطق هستند.

مصر در حالی تصمیم به بازگرداندن گردشگران گرفته که شهرهای بزرگ این کشور چون قاهره همچنان درگیر ویروس کرونا هستند و وزارت بهداشت مصر اعلام کرده تاکنون 39 هزار مورد ابتلا و 1377 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده که بالاترین آمار مرگ و میر در دنیای عرب محسوب می شود.

فرودگاه قاهره همچنان برای پروازهای خارجی بین المللی بسته است و پارک های عمومی و سواحل نیز تا انتهای ماه ژوئن تعطیل خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت گردشگران به مصر با شرایط ویژه

بازگشت گردشگران به مصر با شرایط ویژه