مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-15بين الملل

کارشناس عراقی: کمربندی بغداد همچنان در معرض تهدید داعش است


یک کارشناس امنیتی تأکید کرد که مناطق موسوم به کمربندی بغداد به خصوص مناطق شمالی و غربی همچنان بستر مناسبی برای عناصر تروریستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الوائلی کارشناس امنیتی عراق گفت که حملات تروریستی برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیرنظامیان در اغلب موارد از مناطق کمربندی بغداد به خصوص مناطق شمالی و غربی انجام می شود و خطر تروریست ها در این مناطق همچنان وجود دارد.

الوائلی در مصاحبه با وبگاه المعلومه تصریح کرد که مناطق شمالی و غربی بغداد پایتخت عراق و حومه آن اغلب شاهد عملیات های جنایتکارانه عناصر داعش است و حملاتی از این مناطق علیه نیروهای امنیتی صورت می گیرد.

وی اشاره کرد که یکی از علل ایجاد این مشکلات نقل و انتقال های نیروهای امنیتی و تغییر برخی فرماندهان است چرا که اکثر نیروهای جدید درک درستی از این مناطق و پایگاه های تروریستی که دور از دید هستند، ندارند و گذشته از آن برخی ها نیز با این گروه های تروریستی همکاری کرده و پناهگاه های امن برای آن ها فراهم می کنند.

این کارشناس امنیتی عراق اشاره کرد که مناطقی چون الطارمیه، المشاهده، الراشدیه، التاجی و ابراهیم بن علی مناطق کمربندی شمالی و غربی بغداد محسوب می شوند و به عملیات بی سابقه برای نابودی تروریسم نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس عراقی: کمربندی بغداد همچنان در معرض تهدید داعش است

کارشناس عراقی: کمربندی بغداد همچنان در معرض تهدید داعش است