مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-15سياسي

توسعه و ساخت سینماها در فرصت تعطیلی


مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری درخصوص وضعیت سینماها در آستانه بازگشایی مجدد گفت: ما در موسسه «بهمن سبز» از فرصت تعطیلی سینماها استفاده کردیم و علی رغم فشارهای بسیار اقتصادی ناشی از کرونا، - مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری درخصوص وضعیت سینماها در آستانه بازگشایی مجدد گفت: ما در موسسه بهمن سبز از فرصت تعطیلی سینماها استفاده کردیم و علی رغم فشارهای بسیار اقتصادی ناشی از کرونا، برنامه توسعه و ساخت سینماهای خود را پیش بردیم و اکنون بیش از 30 سالن آماده رونمایی داریم که ان شا الله به زودی به چرخه سینماهای کشور اضافه خواهند شد.

سید مصطفی حسینی در تبیین ویژگی های طرح توسعه سینماهای این موسسه به ایسنا گفت: طرح توسعه سینماهای حوزه هنری که از نیمه دوم سال گذشته کلید خورد، درواقع تبدیل سینماهای فرسوده و تک سالنه گذشته به سینماهای چندسالنه است.

این اتفاق در راستای احیای سینماهای ماندگار و افزایش سرانه فرهنگی در استان هایی است که علی رغم برخورداری از سرانه انسانی بالا، اما کمترین برخورداری را در سرانه های فرهنگی دارند.

مدیرعامل بهمن سبز افزود: برای نمونه استانی نظیر خوزستان در جمع 5 استان پرجمعیت کشور است و روزگاری رکوردار سالن سینمایی پس از تهران بوده، اما امروز بیشترین تعداد سینماهای تعطیل شده را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ساخت سینماها در فرصت تعطیلی

توسعه و ساخت سینماها در فرصت تعطیلی