مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-15سياسي

سناریوی تبلیغات 1400؛ راهبرد جدید اصلاح طلبان/ «معیشت»؛ قربانی سیاسی کاری


طرح زودهنگام مسائل انتخاباتی پیرامون انتخابات 1400 یک راهبرد اصلی اصلاح طلبان برای انحراف افکار عمومی و قربانی کردن معیشت مردم در سایه سیاسی کاری است.

- خبرگزاری مهر_گروه سیاست: در هفته های اخیر و به خصوص پس از آغاز به کار مجلس یازدهم، رسانه های اصلاح طلب و نزدیکان دولت تدبیر و امید با شیب تندی به سمت تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری حرکت کرده اند.

درحالی که کشور درگیر ویروس کروناست و با مشکلات اقتصادی مواجه است رسانه ها اصلاح طلب هر روز از یک چهره جدید به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان رونمایی می کنند.

در این مدت و از زمان آغاز این پروژه سیاسی، تقریباً عضوی از کابینه دولت نمانده که از طرف این جریان سیاسی به عنوان کاندیدای 1400 معرف نشده باشد! از سورنا ستاری و آذری جهرمی تا اسحاق جهانگیری و محمود واعظی چهره هایی هستند که یکی پس از دیگری روی جلد روزنامه ها می روند و رخت ریاست جمهوری را دست کم روی جلد روزنامه ها بر تن خود می بینند.

البته لیست کاندیداهای عضو کابینه به همین جا ختم نمی شود، این روزها محمد باقر نوبخت و جواد ظریف هم به جرگه نامزدهای مورد علاقه اصلاح طلبان و حامیان دولت اضافه شده اند.

این در حالی است که بیشتر این افراد در سال های گذشته آزمون خود را پس داده و به قدر کافی اختیار برای حل مشکلات کشور داشته اند و طرح بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی تبلیغات 1400؛ راهبرد جدید اصلاح طلبان/ «معیشت»؛ قربانی سیاسی کاری

سناریوی تبلیغات 1400؛ راهبرد جدید اصلاح طلبان/ «معیشت»؛ قربانی سیاسی کاری