مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-15سياسي

مراسم دهه کرامت در 17 شهرستان فارس حضوری برگزاری می شود


مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس گفت: 17 شهرستان استان وضعیت بهتری در شیوع بیماری کرنا دارند که در این شهرستان ها برنامه های دهه کرامت به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- جابر مهدی یار دوشنبه 26 خرداد در نخستین جلسه هماهنگی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان گفت: در دوران کرونا هم افزایی دستگاه ها و مردم صحنه های بسیار خوبی را رقم زد و در دهه کرامت نیز نیازمند این هم افزایی هستیم تا بتوانیم برنامه های مناسبی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت با موضوعاتی نظیر شیوع کرونا و جهش تولید باید گره خورد، گفت: سرکشی خادمان حرم رضوی از بیمارستان ها و قدردانی از مدافعان سلامت در ایام دهه کرامت آثار خوبی به دنبال خواهد داشت.

مهدی یار با بیان اینکه بخش عمده ای از برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی اجرا می شوند، گفت: بیش از 200 کلاس پیش دبستانی در فضای مجازی در اختیار داریم که در دهه کرامت می توانند برنامه هایی اجرا کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با بیان اینکه آماده هم افزایی بیشتر برای اجرای برنامه های دهه کرامت هستیمُ پیشنهاد داد تا در سال جهش تولید، تقدیر و تشکری از فعالان عرصه اقتصادی در ایام دهه کرامت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دهه کرامت در 17 شهرستان فارس حضوری برگزاری می شود

مراسم دهه کرامت در 17 شهرستان فارس حضوری برگزاری می شود