مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-15سياسي

موتورسواری در پیاده راه های همدان!


طرح پیاده راه سازی همدان با اهدافی مثل نظم بخشی به شهر، بهره گیری از ظرفیت گردشگری خیابان ها، انتقال وسایل حمل ونقل عمومی به پارک سوارها، ایجاد فضای آرام برای گذران اوقات شهروندان و رضایت مندی عموم مردم اجرا شد.

- ایسنا/همدان طرح پیاده راه سازی همدان با اهدافی مثل نظم بخشی به شهر، بهره گیری از ظرفیت گردشگری خیابان ها، انتقال وسایل حمل ونقل عمومی به پارک سوارها، ایجاد فضای آرام برای گذران اوقات شهروندان و رضایت مندی عموم مردم اجرا شد.

مسئولان شهرداری همدان آن روزها این پروژه را با شعار با مردم، برای مردم اجرایی کردند، امروز پس از گذشت حدود دو سال این سوال مطرح است که آیا این نقاط از شهر مکان امنی برای مردم است؟ چرا شهروندانی که از پیاده راه ها گذر می کنند نه تنها آن را مکان امنی نمی دانند بلکه از سلب آرامش و آسایش حرف می زنند؟ با وجود اینکه تردد وسایل نقلیه در پیاده راه ها ممنوع است اما عبور و مرور موتورسیکلت ها در این نقاط شهر به معضلی مهم در شهر همدان تبدیل شده که نارضایتی عموم رهگذران پیاده راه ها را به همراه دارد و چاره اندیشی مسئولان امر را می طلبد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: از زمان تبدیل خیابان های بوعلی و اکباتان به پیاده راه یکی از دغدغه های اصلی ما بحث تردد موتورسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسواری در پیاده راه های همدان!

موتورسواری در پیاده راه های همدان!