مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-15سياسي

گزارش دادستان تهران از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص‎های مجلس


دادستان تهران گزارشی از روند رسیدگی به 29 پرونده تحقیق و تفحص مجلس که به دستگاه قضا ارجاع شده بود را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی‎مهر دادستان تهران که در جلسه گذشته شورای عالی قوه قضاییه از سوی آیت‎الله رییسی مأمور رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی شده بود، در نشست امروز جلسه مسئولان عالی قضایی گزارشی از روند رسیدگی به 29 پرونده تحقیق و تفحص مجلس که به دستگاه قضا ارجاع شده بود را ارائه کرد.

وی با اشاره به مفتوح بودن تعداد قابل توجهی از گزارش های مذکور توضیح داد: مشکل قابل توجهی که در پرونده های تحقیق و تفحص ارجاعی به قوه به چشم می خورد و مانع رسیدگی و صدور حکم قطعی برای آنها می شود، کلی بودن گزارش ها، ضمیمه‎نشدن مستندات کافی، عدم پیگیری جدی از طرف نمایندگان معرفی شده و تأخیر در ارائه این گزارش ها بوده است.

انهدام شبکه فساد در شهرداری پردیس دادستان تهران در بخش دیگری از گزارش خود از رسیدگی به پرونده فساد تشکیلاتی در شهرداری و شورای شهر پردیس خبر داد و گفت: که در این پرونده شهردار فعلی و سابق پردیس و همچنین تمام اعضای فعلی و سابق شورای این شهر بازداشت شده اند.

القاصی ‎مهر افزود: با بررسی اقدامات مجرمانه متهمان از سال 91 تا 97، مشخص شد که تبانی در معاملات، رشاء و ارتشاء به صورت گسترده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دادستان تهران از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص‎های مجلس

گزارش دادستان تهران از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص‎های مجلس